- Meidän Etuohjelma ei perustu kerättäviin pisteisiin tai annettaviin bonuksiin vaan kaikki edut on suoraan asiakkaalle ilman odotteluja. Tässä yhteistyössä ei rahaa liiku Danske Bankin ja Fennian välillä vaan kaikki edut menevät suoraan asiakkaalle, kertoo Danske Bankin konttoriverkoston johtaja Mikko Jalava.
Korkeampaa asiakastyytyväisyyttä hakemassa
Uudella yhteistyöllä Danske Bank tavoittelee entistä parempaa asiakastyytyväisyyttä ja siksi Jalavan ja Lohjan Danske Bankin uuden konttorijohtajan Jani Lamminsalon mielestä onkin loistavaa, että uusi vakuutuskumppani on nimenomaan Fennia, joka on tutkitusti suositelluin vakuutusyhtiö Suomessa. Jani odottaakin uuden yhteistyön olevan vastaus asiakkaiden odotuksiin.
- Asiakkaistamme on erityisen tärkeää saada pankki- ja vakuutuspalvelut luotettavalta ja ammattitaitoiselta palveluntarjoajalta. Näin ollen yhteistyö erinomaisesta asiakaspalvelusta tunnetun Fennian kanssa on merkittävä askel ja tukee Danske Bankin tavoitetta olla asiakkaidensa luotettavin talouden asiantuntija vuonna 2015, kertoo Jani.
- Emme hae niinkään tiettyjä markkinaosuuksia, mutta haluamme entisestään parantaa asiakastyytyväisyyttä. Haluamme olla se pankki, jota asiakkaamme suosittelevat muille, kertoi niin Mikko kuin Janikin maanantain tiedotustilaisuudessa Lohjan Danske Bankin tiloissa. Pankista kerrotaan, ettei asiakkaita lisätä automaattisesti uuteen etuohjelmaan vaan asiakkaan on itse liityttävä. Tämä siksi, että pankki haluaa kertoa asiakkaille mistä on kyse ja millaisia etuja on saatavissa etuohjelma neljällä eri tasolla. Näin alussa etuohjelmasta tiedotetaan pankin verkkosivuilla asiakkaan kirjautuessa sisään ja jatkossa ohjelmasta ja sen eduista kerrotaan myös muilla tavoilla. Vaikka Fennia ja Danske Bank lisäävät yhteistyötä, toimivat yritykset jatkossakin omina itsenään ja omissa tiloissaan. Nyt konkretisoituvaa yhteistyön suunnittelu ja selvitystyö aloitettiin jo tammikuussa, ja nyt ollaan ensimmäisen vaiheen toteutuksessa ja maanantaista lähtien on Danske Etuohjelma ollut asiakkaiden saatavilla.
Fennia ja Danske Bank
-
Fennialla on Uudellamaalla vahva asema kotitalousvakuuttamisessa ja saimme viime vuonna uusia kotitalousasiakkaita yli 2 400 kappaletta. Danske Bankin ja Fennia yhteistyön kautta meillä on hyvä mahdollisuus kasvattaa edelleen markkinaosuuttamme sekä asiakastyytyväisyyttä ja tuoda asiakkaillemme uusia palveluja, kertoo Fennian Uudenmaan alueen aluejohtaja Mika Aho.
-
Fennian tilanne Suomen suositelluimpana toimijana sopii hyvin Danske Bankin asiakastyytyväisyystavoitteiden kanssa ja uskomme että kahden omalla sektorillaan yhtä suuren toimijan yhteistyö tulee tuottamaan konkreettisia etuja asiakkaille. Tämä nyt tehty aloitus on todellakin vasta aloitus ja yhteistyötä ja asiakasetuja kehitetään edelleen, kertoo Fennian Uudenmaan alueen asiakaspäällikkö Kasper Lundström.
”Ansaitset iloisia yllätyksiä”
Pankin ja vakuutusyhtiön uusi asiakaslupaus ”ansaitset iloisia yllätyksiä” kuvastaa uuden yhteistyön asennetta vanhoihin ajatuksiin ja asenteisiin.
-
Haluamme tuoda vakuutusasiat esille uudella tavalla eikä vain ajatuksella ”valmistaudu pahimpaan”; kertoo Kasper sekä asiakaspäällikkö Tarja Näre Lohjan Fenniasta. Uudet palvelut, uudet toimintamallit, usko suomalaisuuteen ja tulevaan ovat nykyaikaisen vakuutusyhtiön tämän päivän lauseita.
-
Uskalla elää ja yrittää ovat asioita, joita haluamme tuoda asiakkaillemme, kertovat Fennian Kasper ja Tarja.
Mitä Fennia tarjoaa käytännössä
Osana uudenlaista asiakassuhdetta asiakas saa muuttuvien tarjouksien sijaan etuohjelmaan kuulumisen ajan hinta- ja palveluetuja kodin ja perheen vakuutuksiin. Danske Etuohjelma –asiakas saa esim. useimmista vapaaehtoisista kodin ja perheen vakuutuksista 20 prosentin jatkuvan alennuksen keskittämisalennusten lisäksi. Palvelumalliin kuuluu lisäksi VIP-palvelunumero Danske Etuohjelman asiakkaille.